Op Marketingfacts.nl heb ik een artikel gepubliceert: “De nieuwe realiteit voor uw klantloyaliteit: 7 marketingtips om uw succes te vergroten”. In dit artikel Dit artikel is op 16 november 2012 al 20.715 keer gelezen.

Eerste alinea van het artikel
De tijd van klantloyaliteit zonder emotionele betrokkenheid bij uw merk is voorbij. Ook positieve ervaringen met uw merk zijn essentieel. Klanten zijn goed geïnformeerd over alternatieven bij uw concurrenten. Om het voor u nog uitdagender te maken: in de ogen van uw klanten lijken uw producten en die van uw concurrenten steeds meer op elkaar. Om voor uw merk te kiezen en loyaal te zijn moeten zich aangesproken voelen door uw merkbelofte, dit geloven en in de praktijk ervaren. Ze prikken door communicatietruukjes en dunne laagjes onderscheidende klantinteracties heen. Uit onderzoek blijkt bovendien dat klanten veel minder goed begrijpen waarom ze zo loyaal zijn als dat ze zelf denken. En toch, zonder hun loyaliteit heeft uw merk geen toekomst.

 

Reageer